Ojdå....bortglömd

Har totalt glömt bort den här bloggen...kan ju vara för att jag inte har så mycke intressant att skriva om =)

Men man kanske ska göra sig ett försök att återuppta de hela.
Sommaren har spenderats med jobb o massor av folkrace o lite semester har jag också hunnit med.

Just nu sitter jag i Granberget utanför vilhelmina i pappas fina stora lägenhet.
Imorrn blir det folkrace för hela slanten. Över hundra startande så det blir nog en bra o spännande tävling.
Men det blir definitivt vinterkläder på så man inte fryser ihjäl...klädde mig inte alls nog mycket förra helgen då det var tävling i robertsfors o huuuuuga va jag va kall.

Ne nu ska jag pyssla med lite annat.
Ska väl försöka komma ihåg att skriva här lite oftare framöver =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0