Lista...

Jag är väldigt dålig på det här med bloggande har jag upptäckt men försöker väl ett tag till.

Stal mig en liten lista från Annas blogg så då kommer det upp nåt nytt här iaf.

 

  • Nämn något som gjorde dig glad igår: Pratade med min vän C.E o hennes pappa hade blivit piggare. 
  • Vad gjorde du kl 08 imorse: Gjorde mig i ordning för jobbet 
  • Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste annas blogg  
  • Det sista du sa högt: Ha de bra! Sov gott 
  • Det senaste någon sa till dig: Jajjemän. Detsamma
  • Vad har du druckit idag: Vatten & coops passions soda 
  • Vad var det senaste du åt: Räkwook
  • Vad var det senaste du köpte: Nån mat  
  • Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
  • Vad är det för väder hos dig nu: Snöar en massa 
  • Godaste glassmaken: Gammeldags vanilj
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jajjemän.
  • Sover du tungt: Nja, är ganska lättväckt
  • Drömmer du mardrömmar: Sällan
  • Trivs du med ditt jobb: Ja, jag trivs som personlig assistent 
  • Favoritklädsel: Mina svarta gympabrallor o t-shirt 
  • Favoritlåt just nu: 18 and life 
  • Vad ser du om du tittar till höger: Min säng 
  • Vad gör dig glad just nu: Vinna en miljon & en massa vårsol
  • Vad ska du göra härnäst: Titta på ghostwhisperer o sen blir de nog att sova
  • Höger eller vänsterhänt: Höger.
  • Humör just nu: Trött o lite less 
  • Favoritgodis: choklad
  • Kläder just nu: Mjukisbyxor o tröja 
  • Sommarplaner: Ingen aning...troligen ett bröllop 
  • Hur många kuddar sover du med: Har 4 i sängen men sover på 2
  • Spelar du något instrument: Kan spela lite piano
  • Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska helt klart
  • Vad är viktigast för dig:  Familjen och vännerna
  • Är du kittlig: Det beror på vem som kittlar
  • Snarkar du: Det vet jag inte
  • Stjärntecken: Fisk
  • Äckligaste insekten: Spindlar  huga
  • Stökigt eller välstädat: Skulle vilja ha mer välstädat men är rätt stökig av mig 
  • Längtar du mest efter just nu: Att åka till fjället nästa vecka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0