EFIT 2010-02-14

Här kommer nu min första EFIT dag på bloggen.  Har inte kommit ihåg att fota varje timme men det blir vad det blir.



Sitter o försöker få till det på bloggen med min nya header.



Kollar på lite OS



Ligger i sängen och kollar på förhäxad



Har precis bäddat sängen



Tar mig ett varmt bad.



Har varit ute på promenad. Kom tyvärr inte ihåg att ta med mig kameran
så jag fotade när jag kommit hem igen.



Middagsdags. Pasta och mammas goda köttgryta.
Det är mycke värt att få med sig lite matlådor hemifrån ibland =).



Diskar...ingen rolig syssla men måste ju göras



Kollar på mera förhäxad



Skidskytte


Kommentarer
Postat av: Anna

Verkar ha varit en lugn och skön dag det där!



Men var är grönsakerna! :D

retas



Hoppas du får en fin vecka!



// KRAM

2010-02-15 @ 08:41:48
URL: http://annalundberg.org
Postat av: Anna

Ändra färgen på kommentarstexten. Dom går ju inte att läsa! :P

2010-02-15 @ 08:42:25
Postat av: Anni

Vilken vilsam dag du hade!

Men du, man ser ju inte ett dyft av kommentarerna?

2010-02-15 @ 10:30:11
URL: http://vardagsnjutning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0